1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614757 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1342613

Sv: Silly Season 10/11
Laken: Jag gillade den här...känner igen det på nåt konstigt vis. Bara namnen som inte riktigt stämmer:

"Växjö rår vi definitvt inte på..såsom deras spel ser ut så kör vi fast där likt bottenlagen vi mött i es..sen blir det väl timrå aik eller ssk..dom rår vi heller inte på!

Sen torskar vi väl mot nåt annat skräplag så till hösten blir det allsvenskan i frölundaborg!

Lika gott det så kan vi sparka ut alla divor och gå till rötterna..vilda västern igen!! Ser faktiskt fram emot det!

Ahdrian kan ta över traktor murmansk o fortsätta drömma om sin europaliga!

Ahdrian är lika galen som Bondskurken Blofeld o hans galna planer!"

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
mikenomad: Jag gillar makrill.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.