Laken: Jag gillade den här...känner igen det på nåt konstigt vis. Bara namnen som inte riktigt stämmer:
"Växjö rår vi definitvt inte på..såsom deras spel ser ut så kör vi fast där likt bottenlagen vi mött i es..sen blir det väl timrå aik eller ssk..dom rår vi heller inte på!
Sen torskar vi väl mot nåt annat skräplag så till hösten blir det allsvenskan i frölundaborg!
Lika gott det så kan vi sparka ut alla divor och gå till rötterna..vilda västern igen!! Ser faktiskt fram emot det!
Ahdrian kan ta över traktor murmansk o fortsätta drömma om sin europaliga!
Ahdrian är lika galen som Bondskurken Blofeld o hans galna planer!"
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Växjö rår vi definitvt inte på..såsom deras spel ser ut så kör vi fast där likt bottenlagen vi mött i es..sen blir det väl timrå aik eller ssk..dom rår vi heller inte på!
Sen torskar vi väl mot nåt annat skräplag så till hösten blir det allsvenskan i frölundaborg!
Lika gott det så kan vi sparka ut alla divor och gå till rötterna..vilda västern igen!! Ser faktiskt fram emot det!
Ahdrian kan ta över traktor murmansk o fortsätta drömma om sin europaliga!
Ahdrian är lika galen som Bondskurken Blofeld o hans galna planer!"