Inlägg: 1343093
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Blizzard: Grejen med kolan är ju att han verkar ha självförtroende som en självmordsbenägen 14-årig flicka. Istället för att vara kylig och spela pucken i rundeln så ska han spela back-back över hela jävla isen. Kardinalfel och det är ju inte direkt såna spelare vi behöver.
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Blizzard: Tveksamt om det fortfarande finns någon som försvarar Kolan här.
Han kastar bort poäng mot luleå. Han missar pass i 1:ai PP kontring, PW räddar, Han är tvärt sämst tillbaka på 1-1. Han gör en sån dålig jävla pass i PP som min Mormor hade brytit som blir 3-1.
Ja men fortsätt hylla honom ni - han atcklas ju...fan inte ens de längre, BÄNKEN TACK.