1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1343093

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Ni som fortfarande påstår att kolan gör mer bra saker än sämre saker i TIK måste antingen vara totalt jävla hockeyblinda eller modoiter!

Han kastar bort poäng mot luleå. Han missar pass i 1:ai PP kontring, PW räddar, Han är tvärt sämst tillbaka på 1-1. Han gör en sån dålig jävla pass i PP som min Mormor hade brytit som blir 3-1.

Ja men fortsätt hylla honom ni - han atcklas ju...fan inte ens de längre, BÄNKEN TACK.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Blizzard: Grejen med kolan är ju att han verkar ha självförtroende som en självmordsbenägen 14-årig flicka. Istället för att vara kylig och spela pucken i rundeln så ska han spela back-back över hela jävla isen. Kardinalfel och det är ju inte direkt såna spelare vi behöver.

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Blizzard: Tveksamt om det fortfarande finns någon som försvarar Kolan här.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...