Blizzard: Tveksamt om det fortfarande finns någon som försvarar Kolan här.
Inlägg: 1343097
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
RocknRolf2: Nej, såna där aktioner är svårt att försvara med tyngd i rösten. Hur fan kan man vara så...icke-resolut?
Han borde skola om sig till linjedomare.
Han borde skola om sig till linjedomare.
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Alltså ärligt talat så är det helt otroligt vilket skitbygge detta lag är. 05/06 tyckte man var extremt men det laget krossar det här.
Redigerad kommentar