bara inse att det blir kvalserien. Vi förtjänar inte att spela slutspel
Inlägg: 1343173
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
danne80: Ja, att bli så här avklädda i en sån här match är givetvis allt annat än bra.
Låt oss se det positivt, det kan bli spel långt fram i vår.
Låt oss se det positivt, det kan bli spel långt fram i vår.
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
danne80: Klacken borde fan stanna hemma i protest för att visa att det är NOG NU!