Blizzard: perra AKA humle dumle
Inlägg: 1343170
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
danne80: Men vad i helvete!! Nu skiter jag i det här! Hur fan ska vi klara Växjö????
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
bara inse att det blir kvalserien. Vi förtjänar inte att spela slutspel