Olle: Inte nog med en ny hemmaförlust. Bra för målskillnaden att släppa 5-6 puckar på hemmaplan... NOT!!
Inlägg: 1343191
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
pingvin: Glöm för helvete inte bort att vi har en TREDJEMÅLIS från Allsvenskan som ankare. Då kan man inte svära över berg och dalbana där bak.
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
pingvin: Vi behöver ingen målskillnad så länge vi är avsågade i botten.