Orka ta timeout när det står 1-5.
Inlägg: 1343185
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Olle: Inte nog med en ny hemmaförlust. Bra för målskillnaden att släppa 5-6 puckar på hemmaplan... NOT!!