1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1343253

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Omgång 1
Klockan 19.00
Måndagen den 14 mars 2011

Då smäller det. Fan vad spännande det kommer att bli. Ska vi gissa på att vi möter AIK i premiäromgången som brukar innehålla möte mellan de före detta elitserielagen.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Raggaren Putte: Det är fri lottning i kvalserien nu för tiden, det är borttaget att
Elitserielagen möts i premiäromgången ?

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Raggaren Putte: Till dess måste det vara en ny röst i båset! Nubben? Jag tar vem som helst bara han inte snackar värmländska.

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Raggaren Putte: hehe ja och att vi torskar den matchen med 0-9 så vi får en sån där härlig målskillnad direkt från start.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.