Inlägg: 1343253
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Raggaren Putte: Det är fri lottning i kvalserien nu för tiden, det är borttaget att
Elitserielagen möts i premiäromgången ?
Elitserielagen möts i premiäromgången ?
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Raggaren Putte: Till dess måste det vara en ny röst i båset! Nubben? Jag tar vem som helst bara han inte snackar värmländska.
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Raggaren Putte: hehe ja och att vi torskar den matchen med 0-9 så vi får en sån där härlig målskillnad direkt från start.
Klockan 19.00
Måndagen den 14 mars 2011
Då smäller det. Fan vad spännande det kommer att bli. Ska vi gissa på att vi möter AIK i premiäromgången som brukar innehålla möte mellan de före detta elitserielagen.