Inlägg: 1343265
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
bobrov: Det är bra. Det borde gynna oss så att vi slipper att bli våldtagna av gnagarna i första omgången.
Å andra sidan lär väl säkert Conny Strömberg komma hit och servera fri drinkbuffe i mittcirkeln på vår egen hemmaplan istället.
Å andra sidan lär väl säkert Conny Strömberg komma hit och servera fri drinkbuffe i mittcirkeln på vår egen hemmaplan istället.
Elitserielagen möts i premiäromgången ?