Kattgubben: ja. man kan konstatera att vi blev brutalt tagna i rektum på hemma plan . och att skellefteå är bättre på exakt varenda position . finns väldigt få spelare i timrå som ens skulle få öppna båsdörren hos dom .
Inlägg: 1343262
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
superfalle:
Ja, då en spelare som Kolan får 30 minuter och är ES sämsta back då är det bedrövligt
Ja, då en spelare som Kolan får 30 minuter och är ES sämsta back då är det bedrövligt