1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1343509

Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
ÖstrandsNisse: Jag kan bara hålla med dig till punkt och pricka. Jag skäms nästan när jag tänker på hur mycket jag ville ha bort Challe i fjol. Herregud, om man vetat vad som komma skulle. Coachningen igår kan vara något av det värsta jag sett.

Ska vi tippa på att Klingan också kommer att få fortsätta dras med Hirso, för att verkligen säkerställa att han kommer att drabbas av den hockeydöd som Hirsos lekkamrater alltid drabbas av?

Agera!!1

Svarskommentarer

Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Bragd-Birger: Ja för faan, skicka ut Linkan, ta med TJ också på samma gång.
Plocka in Nubben på båda posterna då sparar vi en lön. Han kan dessutom pissa på spelarna när dom gör en dålig match, det är ju han duktig på. Att pissa alltså.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.