1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 134374

Sv: MATCHBILDER!
Knylan: Är oxå inne på det som Knylan säger, tänkte på det imorse när jag vaknade. Så länge TIK inte har gjort mål eller ligger under är det långa stunder dåligt tryck, men så fort TIK gör mål eller får till en hiskelig press på motståndarna så vaknar alla till & det blir en j*la fart på klacken. Nån sorts avspärrning för de som vill skrika & klappa för t heja fram laget välkomnar jag mycket. På så sätt trycker man ihop alla skrikande krafter & får ett bra tryck hela matchen. Precis som det brukar kunna bli på bortaplan när alla står ihoptryckt.

Och precis som Knylan säger så är väl det bästa isf att utgå från trumman, den utgör juh en väldigt stor del av klacken.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.