Bragd-Birger: Jag tror att Wennerholm är lite som den där Ove Sundberg i Solsidan då han hänger efter Foppa. Stalkar rika givmilda.....
Inlägg: 1344176
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hörni jag har tänkt till (vilket inte är min starka sida) o jag är tämligen säker på att vi slipper kval om vi vinner resten av matcherna.