mikenomad: Ja vi vann ikväll. Eller ja...vi förlorade inte iallafall...
Inlägg: 1344202
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: o Bravo: Nä...det var visst ett lag några mil norröver som förlorade däremot. Vilket kan förklara en del....