Timrå Icon: Ja det är själva f-n med slöa besökare...räcker det inte med slöa spelare?
Inlägg: 1344204
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det kanske är något skit i luften som gör oss slöa...? Något som drivit ned med luften längs kusten från Domsjöfabriken...?