Bergius: mm.. 3-3 är väl ganska rättvist ändå sett till hur spelet sett ut
Inlägg: 1344916
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Kattgubben: Vi skulle ha haft 3-0 med oss i paus för att ha någon chans i den här matchen. Perra har haft en hel säsong på sig att lära spelarna hur man agerar i andraperioder. Pinsamt spel på alla delar av isen.