hahahha timrå åker ur iår så jävla skönt slippa detta tattarlag som kommer åka ur as nästa år
Inlägg: 1344919
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Jag ser stoff sitta apatisk i en sönderriven TIK-tröja medans vårdarna försöker sätta på honom en tvångströja och samtidigt bryta bort tangentbordet ur hans krampaktiga händer.
Men det är inte bara stoff som är färdig för hockeypsyk. Mina grannar har börjat trötta på alla TV-apparater jag slängt ut på gatan utan att öppna fönstret:(
HELVETE!!!!! HELVETE!!!!!! HELVETE!!!!!!!!!!!!
Men det är inte bara stoff som är färdig för hockeypsyk. Mina grannar har börjat trötta på alla TV-apparater jag slängt ut på gatan utan att öppna fönstret:(
HELVETE!!!!! HELVETE!!!!!! HELVETE!!!!!!!!!!!!
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
stoff: Det där inlägget bekräftar min misstanke om att det här forumet till största delen befolkas av barn.