Kattgubben: Det är få förunnat ;-)
Inlägg: 1345151
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Timrå Icon: Vilken pärs! Härlig vinst i länsderbyt. Nu är väl inte Modoliderna så kaxiga resten resten av denna kväll.