Timrå Icon: Vilken pärs! Härlig vinst i länsderbyt. Nu är väl inte Modoliderna så kaxiga resten resten av denna kväll.
Inlägg: 1345175
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
John K: Huvudsaken att vi slår de här nollorna sedan får det gå hur det vill! :-)