Timrå Icon: Jo, det är det. För övrigt tror jag att Anton Lander kan bli kvar ytterligare ett år i Timrå.
Inlägg: 1345246
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Pätr:
Må du ha rätt, och då kan MPS kommer tillbaka eftersom han behöver mogna lite till.
Må du ha rätt, och då kan MPS kommer tillbaka eftersom han behöver mogna lite till.