Pätr: Ja om vi spelar i es. Ante var också en riktig talang!
Inlägg: 1345257
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Timrå Icon:
KLart att det blir ES, kan inte se att nåt annat lag från AS kan slå nån av de lag som komer fram ES och ta klivet upp.
KLart att det blir ES, kan inte se att nåt annat lag från AS kan slå nån av de lag som komer fram ES och ta klivet upp.