Per HApps: Varför inte ta JimmyH in i organisationen - som juniorscout, ass sportchef eller nåt?
Inlägg: 1345551
Svarskommentarer
Sv: Generationsskifte i ledningen inför 2011/2012
erathoo: Ja exakt. Det har jag gapat mig hes om ett helt år.
Det kan knappast finnas någon annan som har koll på alla spelare i alla serier
Det kan knappast finnas någon annan som har koll på alla spelare i alla serier
Redigerad kommentar