Inlägg: 1345603
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
mikenomad: Det är till att hitta nya vägar, ser jag. :)
Ja ja ännu en ödesmatch i mängden. Hur mycket ska man orka o tåla ijentligen?!
Ja ja ännu en ödesmatch i mängden. Hur mycket ska man orka o tåla ijentligen?!
Vi är underdogs i kampen om AS.
Redigerad kommentar