Johnny Bravo: Men för att vara lite positiv; hur många matcher i rad har vi spelat nu utan att fler skador tillkommit? Är det 2 eller 3? Rekord för säsongen?
Inlägg: 1345610
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
mikenomad: en annan grej som hände igår var att:
- vi hade en rejäl ledning
- tappade den.
- Lyckades ändå ta 3p.
När hände det sist?
- vi hade en rejäl ledning
- tappade den.
- Lyckades ändå ta 3p.
När hände det sist?
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
mikenomad: Jag vet inte. Det är så många att jag har tappat räkningen.