Timrå Icon: Var 1 ynka nummer från att vinna en Toyota några år sen i E.on. Tog ganska hårt.
Påminner mig faktiskt om mina luriga planer om att sitta i en van utanför E.on tillsammans med en insider inuti arenan som direkt ringer och berättar vinst numret i 50/50 lotteriet så att vi i vanen kan kopiera och skriva in vinstnumret på en identisk kopia av en 50/50 lott i samma pappersformat och sedan skriva ut, och direkt hämta vinsten innan de riktiga hinner!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Påminner mig faktiskt om mina luriga planer om att sitta i en van utanför E.on tillsammans med en insider inuti arenan som direkt ringer och berättar vinst numret i 50/50 lotteriet så att vi i vanen kan kopiera och skriva in vinstnumret på en identisk kopia av en 50/50 lott i samma pappersformat och sedan skriva ut, och direkt hämta vinsten innan de riktiga hinner!