1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1346667

Sv: Evangeline
mikenomad: Skön vinst! Nu korkar man upp och när alkisgenen lite ;-)

Svarskommentarer

Sv: Evangeline
För övrigt skönt att slippa läsa om "ni-vet-vilka" på en hel kväll på HS. Ja just ja, en, "ni-vet-vem" har ju faktiskt omnämnts.

Lite TIK, lite Billie Holiday, lite rött, lite HS och övriga familjen framför Rickard Olsson live i rutan, från Luleå på nå pörskans mimtävling. Ungefär som den gamle DC-räven BB utryckte det, livet är ganska uthärdligt ibland.

Sv: Evangeline
Timrå Icon: Gör så, själv jobbar jag. Men så trevligt det blev helt plötsligt! Skål på´re! :*

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.