Timrå Icon: Gör så, själv jobbar jag. Men så trevligt det blev helt plötsligt! Skål på´re! :*
Inlägg: 1346671
Svarskommentarer
Sv: Evangeline
mikenomad: Ääääh lite skåpsupa på jobbet har ingen dött av ;-)
Den onelinern snodde jag av Hempen :-)
Den onelinern snodde jag av Hempen :-)
Redigerad kommentar
Sv: Evangeline
mikenomad: Själv försöker jag supa bort febern jag har. Går åt helvete, men det är i a f lite roligare att vara sjuk.