Inlägg: 1346675
Svarskommentarer
Sv: Evangeline
Grymt skön seger, man kan faktiskt andas lite optimism nu några dagar, detta gör jag med en fin whirre ikväll, eller kan bli 3 =)
Sv: Evangeline
73Sjöbba: Gött! Själv boozar jag upp förtidspensionen (rucken vettu). Räckte till en BIB spanskt lantvin. Flott ska det va!
Skål på´re!