Grymt skön seger, man kan faktiskt andas lite optimism nu några dagar, detta gör jag med en fin whirre ikväll, eller kan bli 3 =)
Inlägg: 1346686
Svarskommentarer
Sv: Evangeline
fredriko74: Ska man dra upp nåt negativt så är det ju att landslagsuppehållet knappast kunde ha kommit mer olägligt för oss. Ge oss Linköping borta redan imorgon!
Sv: Evangeline
fredriko74: Men tömire hela flarran och fira som en riktig finne. Jag tror fanimig att jag har lite finnjävel i mig ändå.