Johnny Bravo: Parta på bara! Kul med en vinst, jag var på vippen att lägga ner,slänga in handuken, ta ner skylten, släcka lyset :-) Men det verkar som man för vänta en stund till. Jobba stenhårt nu TIMRÅ in i det sista!!!!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kul med en vinst, jag var på vippen att lägga ner,slänga in handuken, ta ner skylten, släcka lyset :-)
Men det verkar som man för vänta en stund till.
Jobba stenhårt nu TIMRÅ in i det sista!!!!!!