1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1346788

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Det var Anton Axelsson som gick över isen och pekade på Jonte som stod och hängde över plexit över båset.

Hemma i PWs hemstad efter en "Vägra Kvalserien" resa fram o tillbaka. Höjde medelåldern med ca 10 år i klacken, skrek o klappade som man var 17 igen och det var jävligt kul.
Samt att spelarna fattade att jag/vi inte accepterade inget annat än seger med oss långväga i hallen, det är pondus..... ;-)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Förövrigt så tycker jag att det är dålig stil av Per Åslund att inte tackla sargen och därmed rädda livet på Solängets stolthet.

Sv: Apropå nånting...
MB: Ja, vi gav lite stabilitet, rutin och bas till klacken ;-)

Var 70 väl investerade mil. Bäst med "Vägra kvalserien-resan" var givetvis de 3 poängen. Mackorna, morotskakan, det på hemvägen kalla kaffet, räven och givetvis resesällskapet förtjänar också extra plus.

Jag och Jr. var mycket belåtna när vi avslutade resan med att se highlights, innan vi somnade vid halv 3.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.