Inlägg: 1346800
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Taurus: Tycker man man skall ta sittplatssektionen bredvid klacken där biljetten är t. ex 50:- men man måste ha en Tik-tröja, halsduk, t-shirt eller liknande supporterplagg för att man får tillträde till sin plats. Eller en sektion på motsvarande sida med så kallad supporterbiljett.. Blir nog bättre tryck i hallen om även denna sektion medverkar i hejandet.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Taurus:
Men ni har ju alltid fullt, även utan besökande MoDo-iter så det ska nog ordna sig.
Men ni har ju alltid fullt, även utan besökande MoDo-iter så det ska nog ordna sig.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Taurus: Det är inte så snyggt gjort mot personerna som faktiskt har köpt biljetter, och varför skulle man fortsätta köpa om man kan få dom gratis?
I detta läge tycker jag att det är bättre att det är fullt ihallen. ENDA gången det är fullt är mot MODO. inte ens i slutspel fyller dom hallen. kör ladies nigth, mens night,kids night, vad som helst bara det är fullt.