Inlägg: 1346859
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Simmalugnt: Om inte annat så ser det bra ut med en till röd/vit sektion :)
Sv: Timrå IK - Frölunda 2011-02-05
Jag hörde förövrigt att Hirschovits har tagit på sig lite extraknäck på sidan om. Han ska utbilda MoDospelare i straffläggning. Givetvis tar han en skön timpenning för besväret!
Man kan dock inte tvinga fram stämning.