Inlägg: 1347012
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Johnny B Goode: Du har en poäng där.
Vissa älskar rubrikerna om sig själva. Hur många kan han behöva för att bli nöjd?
Vissa älskar rubrikerna om sig själva. Hur många kan han behöva för att bli nöjd?
Sv: Apropå nånting...
Johnny B Goode:
Jag tror tyvärr att du har en poäng i ditt sista stycke. Är med i lite för många sammanhang för att det ska kännas riktigt bra. Let's dance nästa?
Jag tror tyvärr att du har en poäng i ditt sista stycke. Är med i lite för många sammanhang för att det ska kännas riktigt bra. Let's dance nästa?
Sv: Apropå nånting...
Johnny B Goode: Sen för att poängtera så är Rally och Banracing 2 skilda saker!
Där har du en grej du kan plugga vidare på ;)
Där har du en grej du kan plugga vidare på ;)
Sv: Apropå nånting...
Johnny B Goode: Nej hur det kan gå för F1-förare som kör Rally, det blev man ju plågsamt medveten om igår...
Edit: Varför läser jag inte först...
Edit: Varför läser jag inte först...
Redigerad kommentar
Sist han spelade över 30 matcher en säsong var 06-07
sedan dess har det bara krånglat, varför inte ta det lite lugnt först för att se att han verkligen håller/klarar av det?
Om jag varit F1 förare och inte kunnat köra ordentligt på 3 år, skulle jag hoppa in direkt då eller skulle jag värma upp i rallybilen?
;-)
Men vissa människor är ju så, man måste synas/höras annars kanske man glöms bort.
Inte för att jag tror någon kommer att glömma foppa, men han kanske har det behovet själv att synas?