Inlägg: 1347023
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Även om det inte DIREKT var foppas förtjänst så är iaf jag evigt tacksam för att Modo missade slutspel förra året så att vi istället kunde knipa sista platsen. Jag kan inte förstå hur dom missade slutspel med det laget och därför håller jag foppa ansvarig för det.
Tänk att den skönt ironiska lilla skylten vilken antydde att ”kungens” fotproblem givetvis beror på rykten som florerar om att ”Foppamannen” smyger runt i högklackade pumps när ingen ser, kunde väcka sådan anstöt hos vissa ”kungadyrkande” journalistlakejer från kvällspressen.
Även om Pikken åkt runt och tacklat hela förbannade HV71 in i lättare plankskakning, hade inte kritiken mot ”elaka” Timrå kunnat skrikas ut högre;)
- Vi gillar olika!