1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1347037

Sv: Apropå nånting...
superfalle: Jag syftade på förra året alltså. Forsberg, Aasen (vägrar använda det italienska cirkusnamnet), Pikkarainen (som var stekhet det året iaf), Näslund osv. Tillsammans med det vanliga gänget (Skröder, Sundström, Timander) så skulle dom nog inte ha missat slutspel med tanke på läget vid typ 50 spelade omgångar.

Att resten av laget i stort sett sög under långa perioder, det spelar inte så stor roll. Eller ja nu var det ju exakt vad det gjorde eftersom dom missade slutspelet men ändå. Jag tycker att det är ett bra exempel på att motivation slår klass och jag tycker också att vi tog oss till slutspel helt rättvist.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.