Bragd-Birger: På tal om Hynning, hur ska man resonera där i vår? Han producerar ju ändå rätt så hyfsat, 79 poäng på 134 matcher. Bristen på frenesi gör ju att det är en rätt så svår spelare att älska, men ändå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Bragd-Birger: På tal om Hynning, hur ska man resonera där i vår? Han producerar ju ändå rätt så hyfsat, 79 poäng på 134 matcher. Bristen på frenesi gör ju att det är en rätt så svår spelare att älska, men ändå.
Edit: plus 15 pinnar på 23 slutspelsmatcher.
Redigerad kommentar