superfalle: Just ja, alternativen till Eagles och dyl skit är ju U2 och Madonna...typ. Jag hade glömt att jag bodde i en musikalisk mellanmjölksregion. Du jublar över storheter som Status Que och Smokie också va?
Men visst, en bokning av U2, Metallica eller för all del Madonna skulle onekligen impa på mig. Även om den sistnämnde inte är min kopp te riktigt....
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men visst, en bokning av U2, Metallica eller för all del Madonna skulle onekligen impa på mig. Även om den sistnämnde inte är min kopp te riktigt....