mikenomad: Ja, den diskussionen bör kanske tas i annat sammanhang. Men ärligt, jag kan bara gratulera dig. Du har fortfarande saker kvar att upptäcka! Jag skulle ge mycket för att få höra exempelvis Desperado-skivan för första gången igen. Börja med den, så ska du se att du snart kommer att sniffa efter ännu tyngre Eagles-shit.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Börja med den, så ska du se att du snart kommer att sniffa efter ännu tyngre Eagles-shit.