1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1347596

Sv: Apropå nånting...
Jag är nog enögd o färgad av rödvitt men.... Anton Lander.
Varför är han inte med i Tre Kronor? (Bra i o för sig, kan koncentrera sig på Timrå till 100%)

Sjögren, Krüger, Persson o Wallin är centrarna i LG hockey games.
Att Lander inte platsar där anser jag vara ett skämt.
Killen dominerar isen i varje byte i ES.
Begriper inte nåt ärligt talat när man ser de uttagna centrarna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Det är ännu märkligare när man ser till vad Mårts står för och vad han önskar hos spelarna. Lander är ju själva mallen i det avseendet. Men det är hur som bra för oss i dessa tider.

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Måste vara av hänsyn till Lander själv och Timrå IK. Schemat har ju varit tufft med JVM och ständiga måstematcher.

Annars ska han ju vara GIVEN.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.