+ 1
Inlägg: 1347596
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Det är ännu märkligare när man ser till vad Mårts står för och vad han önskar hos spelarna. Lander är ju själva mallen i det avseendet. Men det är hur som bra för oss i dessa tider.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Måste vara av hänsyn till Lander själv och Timrå IK. Schemat har ju varit tufft med JVM och ständiga måstematcher.
Annars ska han ju vara GIVEN.
Annars ska han ju vara GIVEN.
+ 3
Varför är han inte med i Tre Kronor? (Bra i o för sig, kan koncentrera sig på Timrå till 100%)
Sjögren, Krüger, Persson o Wallin är centrarna i LG hockey games.
Att Lander inte platsar där anser jag vara ett skämt.
Killen dominerar isen i varje byte i ES.
Begriper inte nåt ärligt talat när man ser de uttagna centrarna.