bj21: undrar hur det då är med lag som förlorat alla matcher mot Timrå.... ;-)
Inlägg: 1347616
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
lincoln: "undrar hur det då är med lag som förlorat alla matcher mot Timrå.... ;-)" Var det inte det jag skrev!?
+ 1