+ 2
Inlägg: 1347624
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Så är det, och idag stod tydligen negativa timråartiklar på agendan - en ny från dagbladet som säger att Perra är tveksam på att fortsätta och, som du säger, en några dagar gammal artikel från hockeyligan.se där Pärssinen funderar på att avbryta sin karriär. Dessa lades upp med fem minuters mellanrum.
Att Timrå vill förlänga med PW har dock inte kommit upp ännu.. det lär väl komma upp någon artikel snart iofs som säger att han helst vill till Luleå framför Timrå, vilket iofs är gammal skåpmat.
Att Timrå vill förlänga med PW har dock inte kommit upp ännu.. det lär väl komma upp någon artikel snart iofs som säger att han helst vill till Luleå framför Timrå, vilket iofs är gammal skåpmat.
Redigerad kommentar
+ 1
Texterna är identiska, men roligt hur en kvällsblaska väljer rubrik framför en hockeysida, "vill fortsätta med hockey" kontra expressens "vill kunna leva ett vanligt liv" svarta rubriker always.
Redigerad kommentar