+ 2
Inlägg: 1347842
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Tur att inte Lander är där borta och spelar säger jag bara, jävlar i min mors f**** vad det hade gått åt helvete utan Lander.
Fast ifs, vi har ju sonntag han är ganska bra att kapa ben på träning.
Fast ifs, vi har ju sonntag han är ganska bra att kapa ben på träning.
+ 3
Ofta är det snabbare rehab om ledbandet går av än skadas. Så var det då mitt tänjdes ut
Redigerad kommentar