+ 2
Inlägg: 1348062
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Omröstningar brukar iofs vara roliga ibland. Om titeln på omröstningen är: "Vilket lag tycker du bäst om i elitserien?", så brukar Timrå landa på en bottenplacering (vi är få med den rätta tron). Om omröstningen handlar om "Vilket lag gillar du minst i elitserien", så brukar vi återigen få väldigt lite röster.
Vad är sensmoralen av det?
Vad är sensmoralen av det?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
AIK och Skellefteå har de snyggaste matchställen. Linköping och Frölunda har de fulaste. Timrå ligger någonstans där emellan. Denna säsongs TIK-ställ är definitivt bland de snyggaste vi haft genom historien. Jaha, då fick man det sagt också...
+ 4
Men jag kan tycka till, om du lovar att nästa omgång handlar om den finaste hockeypenisen.