1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348062

Sv: Apropå nånting...
Gustafsson: Jag tror att resultatet kommer bli lika objektivt som om man skulle köra 'rösta på bästa barnet' bland dagisföräldrarna.
Men jag kan tycka till, om du lovar att nästa omgång handlar om den finaste hockeypenisen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Omröstningar brukar iofs vara roliga ibland. Om titeln på omröstningen är: "Vilket lag tycker du bäst om i elitserien?", så brukar Timrå landa på en bottenplacering (vi är få med den rätta tron). Om omröstningen handlar om "Vilket lag gillar du minst i elitserien", så brukar vi återigen få väldigt lite röster.
Vad är sensmoralen av det?

Sv: Apropå nånting...
AIK och Skellefteå har de snyggaste matchställen. Linköping och Frölunda har de fulaste. Timrå ligger någonstans där emellan. Denna säsongs TIK-ställ är definitivt bland de snyggaste vi haft genom historien. Jaha, då fick man det sagt också...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.