+ 3
Inlägg: 1348083
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
The Palm: Jag är lite ambivalent vad gäller landslaget men jag anser att det beror på det lilla utrymme det får. Om ett "riktigt" uppehåll sanktionerades så skulle det inte gå ut över seriespelet lika mycket.
Ja, vi kan enas om det. :) Jag VILL vara stolt över ett bra landslag men kan inte påstå att jag är det i dagsläget.
Ja, vi kan enas om det. :) Jag VILL vara stolt över ett bra landslag men kan inte påstå att jag är det i dagsläget.
+ 1
Annars tror jag vi får enas om att vara oense i frågan. Jag vill att fokus ligger på seriespelet under en säsong eftersom VM är så blaskigt. Men för talangjaktens skulle så vore det ok med två träningsturneringar per år. I detta inkluderas isåfall det sk "VM" som avgörs varje år.