+ 2
Inlägg: 1348111
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tycker nån flitig en' kan strida till verket och göra en namninsamling om detta med tallarna/örnen. Vi tikare borde störta Örnen som som Egypterna störtade Mubarack! ;) va sägs, samling utanför E.on?
+ 3
Klubben måste inse att det handlar om TRADITION. Och finns det nåt Timrå har så är det just TRADITION. Visa det! Förnyelse fick sin chans med S/T Hockey. Åter till rötterna!
Och ja, det är precis lika aktuellt som för tio år sen när etableringen i Elitserien var i full gång. Jag hoppas bara att klubben är mogen att inse värdet i att återvända. De har ju fullständigt plockat bort örnen från matchstället så de vet ju vad vi pratar om.