1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614862 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348613

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
mikenomad: Helt klart!!

Btw; Ska Wennerholm också lägga av nu...?

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Fy fan vad underbart det var att se TIMRÅ ikväll! De krigar och visar lagmoral i 3 perioder idag sänär på de sista 2 minuterna då de reagerar nervöst och dumpar icing puckar!

Ingen blir sågad idag utan alla får en partyhatt att dra på sig, PW och Lander vill jag kanske höja lite mer än övriga om jag måste utse någon/några.

Nu blir det att fira detta med ett nummer med frugan modell, arbetsmoral ala 20 min forecheck !!!

UNDERBART ATT VARA TIKFAN EN DAG SOM DENNA!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer