Stämmer bra med extrabilagorna imorgon, det har bl.a. körts en hel del extralass med papper från SCA sundsvall till tryckeriet i Akalla/Sthlm under dagen.
T T: Klart att det är klart! Inte missar Timrå det här. Ni fixade slutspel i år igen fastän ni, enligt egen utsago här på hs, varit såååå dåliga i år. Vilken tur då för er att det finns ytterligare ett antal lag som varit ännu sämre. Grattis! Hoppas på några derbyn nästa år också men f-n trot.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer