1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348694

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Sluta med Prozacen nu, du rubbar hockeysnackscirklarna!

Sen tycker jag att om (OM!!1) Timrå går till slutspel så...borde vi få ett safe-card gentemot HV. Seriöst, vi kan fan inte möta dom vartenda jävla år.
Get a life!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Jo, det skulle börja bli Liiiiite tjatigt med HV igen, det enda som är säkert är väl iofs att ju oftare vi möter dom - desto närmare en seger :-P

edit: he he, ser att rocken' är inne på samma linje :-)

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Bara lugn, en förlust på torsdag så är hockeysnacks-space-time continuum återställt.

Ja gud vad man hellre skulle se SAIK i en kvart, men samtidigt så borde vi väl för varje kvartsfinalstorsk mot HV komma närmare en seger, men kanske inte nästa slutspel, kanske inte heller om 3-4 säsonger, men säg 2021?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer