1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348701

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Jo, det skulle börja bli Liiiiite tjatigt med HV igen, det enda som är säkert är väl iofs att ju oftare vi möter dom - desto närmare en seger :-P

edit: he he, ser att rocken' är inne på samma linje :-)

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
skrev en sak 2011-01-10:

11matcher senare har vi tagit 17P dvs 1,5454P/match, nu jävlar gubbar! Och då ska vi komma ihåg att sedan jag börja räkna detta snitt så har vi varit nere i 0,6P/match, stark upphämtning.

""vi har tagit 1,29P på de 37första omg det är nu 18omg kvar 1,29*18=23,22=23P

23P plus 48 = 71P

Förra året krävdes 75P för att ta sig till slutspel, det var med 1P marginal.
2008/2009 krävdes 73P då laget på plats nio slutade på 72P, men lag 8:a hade 76P.

Vi måste alltså öka vårat medel för att ha en chans att kämpa om slutspel iaf till 1,5-2P/match

1,5P/match plus 48P vi har nu ger oss 75P
2P/match plus 48P vi har nu ger oss 84P"" //2011-01-10


75P BORDE vi kunna fixa nu, jag menar 10P på 7matcher, det BORDE gå det MÅSTE gå, men TIK kan alltid överraska.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer